Kunsten at mersalg: tre Tips til at generere mere salg ubesværet og 3 måder at blæse det

Her er den gode nyhed. Den sværeste salg, du nogensinde vil gøre til en kunde er den første. Med det første salg, hvis du leverer din løfte til kunden, etablere du et gensidigt fordelagtigt forhold. Kunden får, hvad han eller hun ønsker, og du får hvad du ønsker. Også, når du har modtaget tilsagn om et “ja” fra en kunde, det er lettere at fortsætte det positive mønster af fortsatte “ja’er”. Kunden finder det svært at bryde den bekræftende sekvens. Du vil derefter have mulighed for at opsalg dem.
Mersalg refererer til, når du assisterer en kunde beslutter at købe en lille ekstra eller “up-grade” lidt det endelige køb. En bilforhandler, for eksempel kan informere kunder på tidspunktet for bestilling om polstring beskyttelse og undervognsbehandling. En sko sælger kunne tyde på at når du køber et par sko, du også bruge nogle vejr protectant spray. Disse er normalt små indkøb, at køberen ikke behøver at sætte en masse tanker ind. Bonussen er, de kan være meget indbringende for dig som salget person og for din organisation.
Følgende er tre vigtige tips til effektivt opsalg dine kunder.
1. op-sælge hvor det giver mening. Sige køber en kunde en e-bog fra dit websted. I stedet for forsøger at opsalg din kunde på en $3.000 seminar, spørg hvis han havde overvejet at købe en $97 teleclass som lærer arbejde fra e-bog.
2. Brug salg incitamenter. Når du har modtaget det første salg, tilbyde en rabat på det andet punkt. Give kunden en rabat på 10% off deres første teleclass. Sommetider er en meget lille pris pause nok til at få den ekstra salg.
3. identificere køber mønstre. Læg mærke til hvor mange kunder, der køber e-bøger også købe teleseminars. Slags oplysninger fortæller dig, hvilke varer der skal pitch og Hvornår. Din forståelse af markedet forskning vil imponere potentielle købere samt: fortælle forbrugerne at 90% af de mennesker, der køber e-bøger fra du også købe seminarer kan aflæsse dem til at gøre det ekstra køb.
Den bedste del af mersalg er det næsten ubesværet. Da det sker, efter at kunden har besluttet at gå videre med en større køb, er den hårde del af salg samtalen allerede gjort. Du har allerede etableret rapport, identificeret behov, opsummeret, præsenteret fordele, spurgte for ordren og håndteret indvendinger. Mersalg bare præsentere oplysningerne på en assumptive måde, “af-the-way”.
Sørg også for, at du medtager upsale lejlighed i din autoresponder i din indkøbskurv. For eksempel, køber en person en e-bog. I din autoresponder, takke dem for deres indkøb og spørge dem, hvis de ønsker at tilmelde teleclass om samme emne for en rabat.
Så hvis det er så nemt, du kan spørge, hvordan kan jeg gå galt?
De 3 største fejltagelser i mersalg:
1. ingen forsøg på at opsalg. Jeg kan høre det nu som jeg skriver denne artikel. “Jeg hader at sælge”, “Jeg ønsker ikke at genere folk”, og den altid populære “de sandsynligvis vil sige nej”. Dette mersalg business kan alle lyd en smule forceret, men lad mig introducere et andet perspektiv at se fra antages det, at du kun give top notch produkter og tjenester, der kan gøre dine kunder liv nemmere og sjovere.
Hvis du havde oplysninger eller et produkt, der kunne hjælpe folk forbedre kvaliteten af deres liv, ville du faktisk gør en bjørnetjeneste til dem ikke tilbyde det. Du ville faktisk tilbageholde værdifulde oplysninger fra dem. Og her er ting… de har ret til at sige nej. OG du er i erhvervslivet. Hvis du ikke tilbyde eller sælge dine tjenester eller produkter til kundeemner, du har ikke en meget længere virksomhed og så alle de mennesker, der behøver du have ikke adgang til dig.
2. sælgeren, der kommer på tværs som at være anmassende. Hvordan kan du undgå dette? At være assumptive er nøglen. Har du antage, at kunden vil naturligvis dit produkt eller din service. Begynde opsalg med en kort fordel, og derefter om muligt tilføje noget entydigt om, hvad du sælger. For at undgå klingende fremadstræbende, især hvis opsalg kræver nogle udarbejdelse, bede om kundens tilladelse til at beskrive den.
3. mersalg er lavet på en overbevisende måde, så kunden generelt nægter. Dette spørgsmål links tilbage til objekterne i nummer ét, som du ikke føler virkelig komfortabel ‘sælge’, så du ikke virkelig gør en indsats. Hvis du tror på dine produkter og tjenester, lad køberen ser din passion. Hvis du ikke… Det er tid til at gå tilbage til tegnebordet.
Copyright 2005 UpLevel strategier

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *